Sunday, 22 November 2015

, , ,

Kelebihan dan kebaikkan Sabun Cermin Seri

Emme Marina| 11/22/2015| |

Assalamualaikum semua,

Apa kabar santek-santek di luar sana? Yang tengah baca ni mesti sedang google apala best sangat cermin seri ni yer. Marilah akak Emme sharekan kelebihan sabun cermin seri sampai mengigau-ngigau orang cati tahu.

Walaupun sabun cermin seri ni nampak kecil molek. Tapi khasiat sabun cermin seri sangatlah marvelous. Malah ianya tahan lama.

Cara jimat sabun cermin seri ni macam biasalah. Kerat jadi kecil. Akak selalunya potong jadi 8. Haaa, macam kedekut pun yer. Kadang-kadang potong 6. Ikutlah, tapi akak suka sebabnya potong berapa sekali pun nasihat akak tu potong kecil la ye jadi takla cepat habis. Kamu pasti nak berjimat kan? Walaupun harga dah jimat, lumrah manusia nak sejimat-jimatnya. Hokeh tak mengapa.

1 potongan kecil dari 8 bahagian dapat tahan lqbih dari 1 minggu ke 2 minggu. Tuk muka dan leher sahaja. Jika kalian nak pakai tangan dan badan, maka lebih cepat habis yer. Faham yer? Ok

Apa khasiat dan kelebihan sabun cermin seri ni? Moh baca sama-sama akak emme.


Akak kongsikan juga, manfaat mencuci muka sebelum tidur. Jadi ingat ya, sebelum tidur jangan lupa cuci muka dengan sabun cermin seri ya



Share: