Tuesday, 17 November 2015

,

Testimoni Cermin Seri

Emme Marina| 11/17/2015| 0Comments|
Assalamualaikum,

Wanita mengidamkan wajah yang flawless, licin bak bayi. Dan selembut sutera. Ianya juga impian saya =) Siapa yang tidak inginkan kecantikan wajah yang sejati?

Wajah yang cantik bukan bermakna muka anda berubah jadi wanita cantik. Wanita yang dilahirkan memiliki kecantikan wajah adalah suatu anugerah yang diberikan Allah. Namun ingin mencari jalan memperelokkan wajah kita akibat noda, tersalah pilih produk, perubahan hormon dan sebagainya ianya merupakan alternatif yang kita harus cari demi orang yang kita sayangi dan paling penting agar kita dapat bangun dengan keyakinan.

Jika kita yakin dengan ketrampilan wajah kita, in shaa Allah apa jua yang kita lakukan dan hati kita akan sentiasa girang. Gembira dengan produk pilihan dan supplement yang kita laburkan kerana ianya berkesan dan pastinya mendatangkan hasil yang menakjubkan.

Alhamdulillah, saya ingin kongsikan testimoni dari customer yang telah berjaya mendapatkan hasil yang tidak mendukacitakan. Alhamdulillah. DMS di hati, cermin seri apatah lagi. Saya sendiri amat suka dengan cermin seri, sabunnya meresap ke dalam muka kita, dan saya gunakan di tangan juga. maklumlah tangan pun boleh sunburnkan. hehe. jangan muka je putih cerah, tangan gelap.

testimoni cermin seri
siapa tak nak kulit cerah dan pinkish? angkat tangan plssss. he

testimoni cermin seri
suka adik kita ni yerrrr... sebelum ni gelap, berjeragat haaa, tengok tu senyum sokmo muka putih flawless gitu

testimoni cermin seri
transformasi 3 hari sahaja tau. terkejut adik kita ni, ritu wajah kusam dan gelap dan sekarang miliki wajah yang cerah dan semakin cantik

Share:

0 DMS360 Beauty Care Support :):

Post a Comment